Monday, July 26, 2010

Saya dari Hospital XXX

Salam...

update dari post "Dah tukar POLISI ker?"... Pagi-pagi lepas antar anak saya yang sulung Hazim ke tadika saya akan lena kejap dengan anak-anak dara saya di rumah, pagi tadi tak boleh nak lelap sebab dapat call yang bertalu-talu dari Hospital XXX yang saya complain pasal kes yang menimpa kawan saya tu..

Alhamdulillah pihak hospital memberi feedback dan mengambil berat perkara ini, yer la komen dibuat melalui laman web hospital, giler wei pengarah pun boleh baca... hehehe maaf yer nurse saya tak bermaksud menyalahkan sesiapa saya berniat untuk memperbetulkan keadaan..

Ada hikmah rupanya perkara ni berlaku sebab saya dibenarkan menyertai meeting yang akan dibuat pada 29.7.2010 ini untuk preparation breastfeeding week peringkat hospital yang akan dibuat pada 6.8.2010

6 comments:

syikin said...

good job! :)
knp la nurse tak pro bf huh!
semua nurse pro bf kan ke bagus

Lina said...

aah kan, mari kita bersama-sama mem'pro'kan bf dikalangan nurse... dah tentu lagi besar impactnye, sebab biasanya ibu-ibu hanya akan dengar cakap dari orang yang dalam bidangnya sahaja

Aliff Imran said...

lina..dpt invitation attend meeting??? wah..bleh join skali ker...hehehe
bleh promote pasal MBFPC kat spital tu..(nk guna hubby dia da kna tukar kuala kangsar plak)

Dayah @ Real Ummu said...

bagus2..bila dah attend meeting, lagi rancak la Lina...

Lina said...

Boleh kot join, esok kol 11.30 kat dean bersalin (biliknyer tak tau lagi),

event pada 6.8.2010, kalau tak join esok pun boleh join pada 6.8.2010, nanti Lina SMS...

join meeting ni pun sebab komplain ke hospital hari tu alang-alang diaorang call tu terus tanya pasal bf week sekali

mrsboan said...

wah!! bagus juga yer... nanti update lagi ok?