Tuesday, July 22, 2008

Dadi and her first time durian experience

Tinggallah sedikit sayang kepada mereka yang dibenci
Tinggallah sedikit benci kepada mereka yang disayang.....

apa rasionalnye kata-kata ini fikir-fikirkan..... kadang-kadang cara kita berfikir ni lain daripada orang lain....
first time dadi diperkenalkan kepada durian, pada firasat aku dan suami dadi akan bertindakbalas seperti abangnye.... akan takut memegang duri durian yang tajam itu... ajim sampai sekarang masih lagi takut memegang duri durian katanya sakit.... tapi dadi tak rasa sakit ker.... hairan juga aku dan suami.... "Dadi jangan pegang durian nanti tangan dadi sakit" jerit ajim kepada adiknyer.... tapi adiknyer dengan selamba jer sentuh dan terus menyentuh.... kah kah kah.... lepas makan durian sapu kat lantai..... penat tau ibu kena mop lantai lepas tu.. sian ibu.....

1 comment:

mangosteenskin said...

wah...comel2nya anak lina. bestnya ada anak kan. stamp tu, harga bergantung kepada design. kalau banyak detail yg halus2 dan ada tulisan, harga lebih sikitlah.

saya baru saja mulakan perniagaan handmade stamp ni, sebagai permulaan purata rm15 satu. tp mcm sy cakap td, semuanya bergantung kepada design sbb kadang ada yg memakan masa dan agak susah untuk diukir. kalau lina ada design atau sketh atau idea yg lina nak jadikan stamp boleh emelkan saya bila2 masa. kalau nak saya edit dan tambah apa2 kemudian, saya akan design semula dan tunjuk dgn lina. kalau dah setuju baru saya start buat.