Saturday, December 6, 2008

Yat is married

Dah lama aku tak update blog ni..... Very busy yet lazy too..... but entry kali ni kawan aku masa study kat UPSI dulu... kitaorang satu rumah masa belajar.... so when she's getting married she hired my husband to take the pic... so we are the OP (off. photog) on her day.... Tahniah Yat sebab dah kawin n aku mendoakan kau bahagia selalu... kat sini nak share pic of her on her wedding day....

Saat zam dinikahkan .... masa ni aku tahu hati yat mesti berdebar-debar.... sebab aku dah merasai saat ni 5 tahun dahulu...

yat dah jadi isteri zam.... salam cium tangan suami buat pertama kalinyer..... back there on the right hand side wearing pink hijab is mayni her brides maid for the day..... mayni ni best friend yat.... mayni all the best to u too.....

ini adalah disaat bapa yat menyerahkan anaknya kepada zam(menantu)... actually this is new for me.... coz in Perak after nikah everything is finish buat in Johor theres alot of things melibatkan mak.. ayah.. n pengantin....
masa ni plak mak yat kira sampaikan amanat kepada yat supaya menjadi isteri yang baik lah.... sebab busy taking pic for the moment kan so x berapa dengar le sangat aper yang di cakapkan..

selepas mak yat sampaikan amanat tu kira sedih la kan......
Tahniah Zam..... semoga menjadi suami yang baik...

I think for the nikah this is the pic that I can share...... nak lebih lagi... nanti bila album Yat siap tgk la ek... Nanti aku share pic masa wedding day n outdoor plak ek..... yat cantik sangat masa dia pakai wedding dress dia...... nak tgk tunggu la aku update blog ni.....

p/s: all the pic above is not edited

No comments: