Friday, August 22, 2008

Ajim semakin matang

"Ibu ajim minta maaf, ajim tak buat lagi, ajim tak nak bagi ibu marah lagi"
"ajim sayang ibu, sayang banyak-banyak"
"ajim sayang ayah, ibu sayang dadi"
"ni baby la ibu bukan abang"
"baby nak dukung la ibu, sian baby"
"ibu sian ajim, ajim letih ibu buat la susu untuk ajim"
"ibu dah iklan la ibu kata bila dah iklan boleh buat susu"
"kita tengok cerita ibu sampai habis dulu, lepas ni tgk cerita ajim pulak"
"ajim nak tgk cerita kampung boy"
"ajim nak tgk ceria la ibu"
"ajim nak main badminton dengan ayah, ajim main badminto kat tmn meghu"
"ajim sayang ibu ayah dadi"
antara dialog-dialog yang selalu di perkatakan oleh ajim... dialog dadi blom ada lagi kalau dah ada nanti bertambah ler ayat koleksi ibu... hahaha ajim ajim.... non stop talking.. tapi kalau ajim tak der kat umah ibu dan ayah selalu rindu....
sekarang ni ajim dah tak nak tinggal umah embah dah... kenapa yer ajim ajim pernah pesan kat ayah "ayah jangan singgah rumah embah yer, nanti ayah tinggal ajim kat umah embah" terkejut badak ibu masa ajim cakap macam tu...
ajim ibu n ayah bukan tinggal ajim kat sana, tapi kesian embah tinggal sensorang, tokwan jauh kat johor... so ajim la yang kena temankan embah..... hopefully ajim akan faham bila ajim dah semakin membesar...
ajim pantang kalau tangkap gambar.. ada aje pose pose yang ajim terfikir nak buat... hehehe maklum ler ayahnyer photographer.... anak ler yang jadi model... tapi gambo kat atas ni ibu yang ambik.. sori ler kalau kualiti gambar tak macam yang ayah ambik... saja try ngan lens 50mm

2 comments:

cutemiut78 said...

cute je muka ajim ni ya..and pandai plak tu..

nads said...

hi line...
comel la ur child...
geram sangat...