Monday, July 14, 2008

Yang dah bersarang.....

Emm.... hari ni dok umah... menyesal lak lari balik umah kalau kat tg malim tu at least ada juga ilmu yang aku dapat.. tapi nak buat guana.. nasi dah menjadi bubur... sabar jer laa kan kan kan janet kan..... bangun tido... pastu gi pasar.. emm mahal betul barang barang kat pasar tu.... kalau dulu bawa 10 ringgit leh makan 2 hari sekarang ni jangan harap lerr..... teringin nak makan lala.. tapi sekilo mahal.. tak perla.. makan aper pun kalau berak kuar gak taik kan.. hahahaaha.... ntah ler kalau makan benda mahal taik wangi plak.. wakakaaka.... ada ada aja aku ni... okaylah miss katak esok jumpa lagi kay bubye.. esok jumpa lagi eek...
Yang ni adalah blog yang aku register lebih 6 thn lepas..... kelakarkan.... macamana aku tahu blog ni aktif lagi walaupun penulis blog ni (aku la tu) dah tak updatepun blog dia.... masa aku register untuk buat blog awal tahun ini.... kenapa la aku tak boleh buat username aku ayanglina seperti yang biasa aku guna.... biasanya tak der la masalah macam ni so tak pe lah aku pun register guna ayanglina08..... pada suatu hari aku terhilangkan password blog yang baru beberapa bulan aku register.... bila aku search jer untuk ayanglina ada 3 email yang dihantar ke email aku... wakakakaka masa aku buka balik blog ni ... rasa macam pernah aku baca jer tulisan ni :> ... emmm tajuk pun macam familiar sebab aku suka katak.... suka katak yang toys jer tp bukan katak yang hidup tu... eeee geli :p.... Ini memang kes blog dah bersarang teruk punya.... korang tau tak aper perasaan aku..... macam jumpa diari la jer..... i found my own treasure hehehe.... nak lelong ader ke orang nak beli :p......

No comments: